tirsdag den 16. august 2011

Lidt fra gemmeren der gør glad

Sad lige og rodede i mine koncertbilleder, og fandt dem her fra Papa Roach/Buckcherry/Dear Superstar koncerten 2009:

 Hæ hæ hæ... Kan man dy sig når man nu har chancen?
Savner det der hår. Det var fedt!

Jeg ligner en fisk! Er glad for at jeg har fået bedre make-up stil...
Der var lige et kamera der ikke fungerede, så der kom det her weird billede ud af det...

Jeg styrer til at skjule identiteter!
Synes bare lige at det her billede skulle med, da han ser ret awesome ud, ham Jacoby.

 Yeah, I got my freakin' boob signed, bitches!

Nå, det var måske lige et ego-moment, sorry... Blev bare så glad da jeg genopdagede de her billeder!
Der er helt sikkert more famous people to come. Yeah... I'm a starstalker. Not proud of it.
Måske lidt, hæ hæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar