mandag den 10. oktober 2011

En dag i mit liv

Juhuu, tildigt fri! Var allerede ude af skolen kl. 10.45, så jeg smuttede ind på min mors arbejde, for at joine hende i deres alt for gode kantine. Mums med mums på!
(Jeg har også tidligt fri i morgen og torsdag. Endelig kom alle de aflyste moduler som vi alle har gået og ventet på!)

Og så var det egentlig planen at jeg skulle ind til byen og købe mig et par nødvendigheder. Men hvis I kigger ud af jeres vindue, vil I finde ud af, hvorfor jeg valgte at udsætte den lille udflugt til i morgen. Ad for en våd affære!

Så i stedet tog jeg hjem og lavede min (8 sider lange) matematikrapport færdig, samt fik skrevet en tredjedel af den geografi/biologi/kemi rapport som jeg har for i efterårsferien. Hvad sker der lige for, at vi har mange lektier for i ferien? Øv... Men nu har jeg da fået overstået dem her.

Alt i alt har det egentlig været en ret stille og rolig dag. Så nu vil jeg spilde den næste halve time på at finde nogle billeder af de ting jeg skal ud og købe i morgen, og så står den ellers på How I Met Your Mother.


Dette er vinterens jakke, fra Oasis.
Dejligt enkel, så man kan sætte en masse spraglende halstørklæder, huer og vanter til.

En af de her kjoler fra Zara bliver den jeg tager på til barnedåb.
Har egentlig en rigtig smuk hvid kjole fra Oasis, men er bange for at mine meget farvestrålende cupcakes, samt børnene med farverne på deres små fingre, får den ødelagt godt og grundigt. Så det vil jeg ikke risikere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar