fredag den 16. september 2011

Kommende must see film

Årh mand hvor kommer der mange gode film de næste par år! Åh, jeg bliver jo fattig på at gå i biffen!
- "La Fée", den skal jeg så meget se! Ååårh, den lyder hyggelig. Er egentlig ikke så meget til franske film, men giver den sgu en chance.

- "Johnny English: Reborn". Do I have to say anymore?

- "Kvinde på Spring". Well, tror ikke at den er værd at se i biografen. Dog elsker jeg ligegyldige film, hvor man nærmest kan regne den mindste detalje ud. De er bare så hyggelige!

- "Tower Heist" ("Svindel på Højt Plan"). Jeg elsker Ben Stiller, og jeg elsker Eddie Murphy endnu mere! Must be a good one.

- "The Rum Diary". Endelig! Den har jeg godt nok ventet længe på! Ved egentlig ikke hvad den handler om. Men jeg skrev et projekt om Johnny Depp for to år siden, hvor jeg skrev at den ville komme i starten af 2010, og det gjorde den ikke! Så har bare gået og spekuleret og spekuleret... Og nu er den her snart! Ih, hvor jeg glæder mig. Johnny Depp ♥

- "Happy Feet 2". Etteren var super sød - det skal toeren også være!

- "Sherlock Holmes: A Game of Shadows". Mmmh! Etteren var seriøst god! Jeg håber på en lige så bragende fantastisk film denne gang!

- "J. Edgar". Ny Clint Eastwood film! Ved slet ikke om den er noget for mig - og jeg ved ikke engang ved J. Edgar er - men ses, det skal den.

- "Den Bestøvlede Kat", ja, ham fra Shrek! I sin egen film! Hmm... Questionable? Yes. Must see? Yes!

- "The Muppets" - FUUUCK YEEEAH!

- "The Ghost Rider 2". Seriøst, den film har jeg set mange gange! Men en toer... Helt sikkert dér! Den tager jeg ind og ser - me' de' vuns! ... når den udkommer!

- "American Pie: Reunion", er nok den film jeg glæder mig allermest til! Troede ikke at de ville lave flere! Er så lykkelig! Håber ikke at de screwer det op... For så...

- "Men In Black III". Skal jeg virkelig argumentere for den her? De er nok lige for fede de film! Talende hund, siger jeg bare. Talende hund.

- "Madagascar 3". Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Yes! Marty ♥

- "Ice Age 4". Jeg forstår seriøst ikke, hvordan de kan blive ved... Men jeg elsker dem for det! Scrat er en af de bedste bi-figurer der nogen sinde er lavet!

- "Hobbitten: del 1 og 2". Hvor er jeg bare glad for, at den bliver filmatiseret, den bog. Det var den første fantasy bog jeg læste - og jeg elsker den! Håber virkelig at den bliver lige så smuk som "Ringenes Herre".

Se selv. Jeg sagde jo at der var mange film jeg skal ind og se. Og der kommer sikkert mange flere. Skal også snart ind og se "Smølferne". Hi! Jeg er lidt af en filmelsker. Eller, "lidt". Hæ hæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar