fredag den 16. september 2011

"Footloose" remake?!

Til højre ser i plakaten for "Footloose" remaket, som kommer i biograferne til oktober. Hvis man har fulgt min blog, har det nok været ret tydeligt, at jeg eeelsker "Footloose" filmen! Den er seriøst så firetrucking god! Og jeg synes ikke at det er okay at lave et remake. Slet ikke. De har også lige gjort det med "Fame", og det var også bare så forkert. Det giver vores generation et helt forkert blik på de film. For det er slet ikke sikkert at de kender originalfilmene. Og originalfilmene er bare nogen af de bedste perler der nogen sinde er lavet.

Øv, hvor jeg synes det er ærgerligt at lave remakes - og så endda af min yndlingsfilm. Håber at den flobber og ingen tager ind og ser den. For så forbliver originalen den eneste "Footloose". And that's how we like it!

Få set originalen, i det mindste, hvis I har planer om at tage ind og se den nye. Og hvorfor kalder de ham Ron i beskrivelsen af filmen? Han hedder Ren, spader.

1 kommentar:

  1. Hov hov hov.. Nu ikke så ond ved den nye Footloose, og andre remakes generalt :)

    Det kan jo faktisk gøres godt. Jeg elsker også den originale Footloose, men jeg er faktisk ganske sikker på at den nye bliver god. Trust me, uanset hvor indebrændt du nu er.

    Jeg har selv skrevet om både den nye og den gamle her, hvis du skulle have lyst til at læse med: http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/09/footloose-angry-dance-your-ass-off.html

    SvarSlet