mandag den 19. september 2011

Hyggelig slutning på dagen

Jeg har haft en rigtig dårlig dag i dag, for at være helt ærlig. Skulle i Field's efter skole, for at købe en helt masse forskellige ting. Og jeg havde først fri klokken 15:00, så allerede der blev det ret sent før jeg var der inde. Og så havde jeg glemt alt om landevejscykling i København, så jeg blev nødt til at gå en lang vej hen til metroen.
Da jeg så kom ind i Field's kunne jeg allerede mærke, at det her kom ikke til at gå godt. Jeg startede med at prøve svømmedragter, men det gik op for mig, at jeg egentlig ikke ved, hvordan sådan én skal sidde, så jeg gav ret hurtigt op. Så jeg smuttede ned i Bilka, for at gå på jagt efter en billig cardigan, svømmebriller og en trolley. Men inde i Bilka lægger jeg mærke til, at jeg har mistet min halskæde! Så tilbage til sportsbutikken med mig, for at finde min halskæde. Heldigvis falder den ud af min jakke på vejen, så den var ikke mistet. Pyh!
Nå, går så tilbage til Bilka, hvor jeg ikke finder nogen af de ting jeg skal finde. Så jeg begiver mig mod skobutikkerne, da min mor har beordret, at jeg skal have nogle nye sko. Jeg synes altså at mine total-smadrede Vagabond sandaler fungerer godt... agtigt. Men der findes ingen sko uden hæl som ligner kvindesko! De er alle sammen enten mandesko-wannabe's eller med en dum hæl. Og det gider jeg altså ikke... Så jeg går meget vred fra mit andet besøg i alle skobutikkerne og hjem ad, uden nogen af de, ret vigtige, ting jeg ellers skulle ha'.

Men da jeg så kommer hjem får jeg stukket en gave i hånden af min 12-årige papbror. Han har været ude og købe den helt specielt til mig, for at trøste mig over, at jeg lige har slået op med min kæreste. Og han har selv pakket den ind, skrevet kort, skaffet det helt perfekte papir og det hele. Da jeg så åbner den, er det en rigtig fin cupcake kogebog, med noten "P.S. Du laver rigtig gode cupcakes!". Årh, der smeltede jeg godt nok helt! Hvor sødt er det ikke lige? Så er det ikke helt så slemt at have fået en ekstra lillebror. Den søde knægt!
Jeg tror godt jeg ved, hvad jeg skal bage i weekenden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar