lørdag den 27. august 2011

This sucks - big time...














Lige nu sidder jeg til min kærestes fødselsdag hjemme ved hans familie. Og jeg er ved at dø! De er simpelthen den kedeligste familie jeg nogen sinde har mødt. Har lige spist kage (købt) ved børnebordet (ja, også selvom man er 17 år) hvor der ikke engang blev sunget fødselsdagssang. Og ham de fejrer sidder ikke engang ved hovedbordet. Hvad er der galt med den her familie? Han har ikke engang selv kunne bestemme menuen...

Gæsterne ankom for halvanden time siden, og den har ikke stået på andet end det sædvanlige. Fatter ikke, hvordan de kan holde ud at fortælle de samme historier igen og igen og igen. Hader at være her hjemme. Det er... så... kedeligt...
Og desserten står på købt billig vanilleis med krymmel. Han fylder 18! Og der bliver ikke gjort det mindste ud af det. I gave har han fået en værktøjskasse, en trolley og en cykelhjelm... Jeg håber bare at den her "fest" slutter snart. For at sidde inde på et værelse hele dagen, mens de voksne sidder inde i stuen og snakker om biler og at strikke, det kan jeg bare ikke holde ud endnu en gang.
Og hans fætter på 17 er bare super mandschauvanistisk og racistisk. Jeg kan ikke holde det ud!
Er jeres svigerfamilier også bare frygtelige? Det er åbenbart bare noget de skal være...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar