tirsdag den 25. oktober 2011

Spise med Price, 4. sæson

Holy motherfucking shit! (Yeah, you heard me...) Så sidder jeg og scroller ned af min forside på facebook, som jeg gør når jeg keder mig (Hvem gør ikke det?), og så snubler jeg over, at James Price har uploadet det her link. Ja, det er nemlig rigtigt: 4. sæson af Spise med Price starter på tirsdag, d. 1/11-11 (fed dato)!
Uh, hvor er jeg bare spændt! Måske skal det lige nævnes, at jeg er mega fan af Spise med Price - de er bare for fede (bogstaveligt talt) (Der er alt for mange paranteser i det her indlæg. Don't you just love it?).
Så nu skal den næste uge bare bruges på at tælle ned til tirsdag aften kl. 20.00! Puha, hvor bliver det bare hårdt... Men hvor bliver det godt at de er tilbage! Er efterhånden ved det punkt, hvor jeg kan citere næsten alle afsnit fra sæson 1, 2 og 3... Don't judge me.
Men, en dårlig ting: De optager det ikke mere i deres sommerhus. Denne sæson er de flyttet til Adams lejlighed - og så rejser de også lidt rundt i landet. Kunne ellers så godt lide det køkken...

Uh, jeg skal også huske at få prøvet deres nye restaurant i København! Så håber jeg at man kan købe deres fantastiske citron-tærte. Bagte den engang med min veninde. Det tog os 3½ time, men det var hele ventetiden værd! Prøv den, det er "en himmelsk mundfuld", som de selv siger. (Hvis I ser afsnittet "Sur, sur, sur", så lav ikke citronpastaen - den er møj møj sur!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar