lørdag den 1. oktober 2011

En blank stund

Altså, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om på bloggen for tiden. Eller, jo, har faktisk en del ting at sige, men jeg orker bare ikke rigtig at være på computeren i lang nok tid, til at få skrevet et indlæg. But! I kan da få et par af de sange jeg har haft på hjernen de sidste par dage. Nogle var jeg mindre glad for end andre...


Smosh, "Fanny Pack"¨
Jeg har intet andet at sige, end: Jeg elsker Smosh! ♥

Sigurd Barret, "Bjørnen Bjørn er en bjørn"
Og jeg bliver vred hver gang jeg hører den!
"Nogen si'r at Bjørn han er en hund. Nogen si'r at Bjørn han er en bamse. Nogen si'r at Bjørn han er en dreng. Men bjørnen Bjørn er en bjørn."
Alle børn kan sgu da se, at bjørnen Bjørn er en hund! Døøøh!
(Bjørn er et meget grimt ord, hvis man kigger på det. Jeg har nu skrevet det for mange gange...)

Genesis, "Jesus he knows me"
Phil Collins makes me happy ♥

Heart, "Barracuda"
Jeg spiller for meget Guitar Hero...

Eric Johnson, "Cliffs of Dover"
Ja, jeg spiller helt sikkert for meget Guitar Hero...

Akon, "Lonely"
Holy shit, det er en dårlig sang! Og den sidder fast. Damn it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar