torsdag den 13. oktober 2011

Big Brother's Back, Allright!

Så kommer Big Brother sgu tilbage på dansk tv. Hmm, hvad skal man så synes om det? Sidst det blev sendt var jeg meget lille, og jeg kan ikke rigtig huske andet, end at jeg syntes at det var mega kedeligt.
Men hvis man virkelig skal være reality sucker, så lyder hele konceptet faktisk godt nok. Dog, hvis man tænker over det, er det jo en mega klam idé, det der med at overvåge folk 24/7 i mange uger. Men altså, de har jo selv meldt sig til. Hvad man ikke gør for at blive kendt... det er frygteligt. Mon der overhovedet bliver et særlig højt seertal? Det tror jeg nu desværre nok. Bare tænk over, hvor populært Paradise Hotel er (hvilket jeg heller ikke fatter...).
Well, tror sgu at jeg vil prøve at se Big Brother når det starter. Det kommer til at køre på kanal 5, men også i radioen og online, så man kan følge beboerne i huset konstant. Jeg tror bare at jeg snupper en lille bid online.

Nu vil jeg gå ud og tage min lakridsbrownie ud af ovnen, so I'm over and out, peeps!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar