søndag den 25. september 2011

A toast for being single

For omtrent en uge siden slog jeg og min kæreste gennem 2 år op. Og for at være helt ærlig, så var jeg egentlig ikke særlig ked af det over det. Jeg følte mig nærmere fri. Nu skal jeg ikke mere tænke på, om han nu også nogen sinde kommer til at spise, i det mindste, en gulerod, eller om han får andre fritidsaktiviteter end at se fjernsyn. Det er så befriende faktisk at kunne lave noget, der ikke suger al energi ud af en.
Og det er befriende at kunne flirte med fyre igen, og ikke få dårlig samvittighed over, at gå og savle over de der lidt for lækre mandepersoner. Åh, hvor er det bare skønt! Det har faktisk fået mig til at indse, at en af de ting der fik mig til at droppe min eks, var, at jeg egentlig havde et crush på en helt anden fyr. Eller, jeg ved ikke om det er et decideret crush... måske. Men han er drøøøn lækker. Som i haps! Kender I det, når en fyr ligner Heath Ledger... og så bare lige er en tand mere *savle*? Then you know what I'm talking about. Så det er lidt svært at mærke, om han bare har en meget kraftig hotness, eller om han faktisk bare er super sød. Det må fremtiden vel vise. Men jeg vil i hvert fald teste ham lidt, og se, om der også er en smule i ham der ser efter mig.
Lige her sparker min selfawareness ind og siger, at selvfølgelig ser han intet i mig. Men sådan tænker jeg altid! Og nu vil jeg altså prøve og have lidt mere selvtillid. Det sker nok ikke... men jeg prøver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar