søndag den 11. september 2011

Lazy sunday


Jeg keder mig helt sindssygt i dag, og har nu brugt flere timer på at finde kageopskrifter. Så nu er det tid til en pause! Fandt det her lidt ligegyldige spørgeskema på en eller anden blog, og tænkte, at det da kunne være hyggeligt at udfylde. So here we go:






1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Min telefon og buskort. Uh, og nøgler og pung! Men det er kun hvis jeg skal ind til byen.

2. Favorit make-up mærke:
M:A:C, helt sikkert! Mmmh ♥

3. Favorit blomst:
Øh... Det ved jeg ikke lige.

4. Yndlingstøjbutik:
Oasis, de laver det flotteste tøj!

5. Favorit parfume:
Jeg kan ikke tåle det stads, øv...

6. Høje hæle eller flade sko:
Flade sko. Er mega høj, så høje sko er måske lige lidt for meget.

7. Får du gode karakterer?
I skolen? Ja, det vil jeg sige.

8:Yndlingsfarver:
Olivengrøn og bordeaux

9. Drikker du energidrikke?
Nej, ad. Forstår dem ikke.

10. Drikker du ofte juice?
Aldrig. Kun hvis det er ægte juice af ægte frugt. Det andet smager jo ikke godt.

11. Kan du lide at svømme?
Ja, elsker det!

12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
Nej, døøøh.

13. Yndlingscreme:
Vanillecreme! Hæ hæ.

14. Vil du gerne giftes en dag?
Tja, det ved jeg ikke helt. Det må tiden vel vise. Men vil gerne have kagen!

15. Bliver du nemt sur?
Meget nemt, desværre.

16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Hvad er det her dog for nogle spørgsmål?!

17. Har du nogle forbier?
Mange. Jeg er en kæmpe kujon. Men er mest bange for knive, dukker og skove.

18. Bider du negle?
... Ja...

19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Næh, heldigvis da.

20. Drikker du kaffe?
Ja, for satan! Mmmh ♥

Jeg fortryder lidt at jeg udfyldte det... Det var godt nok random! Well...

1 kommentar:

  1. Random indlæg er oftest de bedste. :) Du har en fin blog.
    Sarah

    SvarSlet