søndag den 11. september 2011

Brian Mørk er altid det værd

I går var jeg inde og se Brian Mørk live - og det var fucking feeedt! Havde faktisk ikke set noget med ham i forvejen, andet end "Talegaver for Børn"-joken om spydet af tis. Havde ud over det kun forelsket mig i hans humor via hans statusopdateringer på facebook. Og bare ud fra dem kunne jeg dømme, at han helt sikkert var værd at se live! Og jeg fik så meget ret. Sikke en fantastisk oplevelse! Og han har nogle lidt voksne jokes, som er en dejlig lille forandring fra det jeg plejer at se.
Dog fik han sig bevæget ind på jokes om religion og tro, og det burde alle komikere bare holde sig langt fra. Stand-up går ud på at kritisere og svine ting til, men religion er et no-go. Så er selv kvindehadske jokes bedre - og dem haaader jeg helt vildt. Don't fuck with religion!
Men ud over det var han en fryd at se. Ud over, at showet startede klokken 22.15 - det er der hvor jeg plejer at gå i seng... Så jeg fik da gabt et par gange i løbet af showet. Men jeg overlevede! For da han først var på glemte jeg, at jeg var træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar