torsdag den 22. september 2011

Gæt hvordan min dag har været ind til videre! Her kan I få en hyggelig morgenhistorie, der helt sikkert får jer i et bedre humør:
Jeg stod op kl. 06.30 som jeg plejer. Det er stadig ikke helt lyst på det tidspunkt. Jeg gjorde mig klar og drog i skole.
Da jeg stiger af bussen ved min skole og begynder at gå der hen imod, kommer jeg i tanke om, at vores lærer sidste gang sagde, at hun ikke kom i dag, da hun var på introtur med sin klasse. Men jeg tænker, at vi jo skulle filme vores film, så de andre er nok også mødt. Så jeg vender ikke om og går hjem.
Henne på skolen står der intet om, at vores time er aflyst, så jeg går stædigt op og sætter mig foran klasselokalet. Da jeg har siddet der i et kvarter, og ingen er kommet, begynder det at gå op for mig, at der nok er noget om snakken om, at timen er aflyst...
Så jeg går op i computerlokalet for at tjekke, om nogen har skrevet til mig på facebook. Og minsanten, det har en fra min gruppe! Han havde skrevet til mig i går lige efter jeg var logget af. Fuck my life!

Nu sidder jeg så i cumputerrummet. Næste time starter klokken 11.35. Og jeg har ingen høretelefoner eller lektier. What to do?

Jeg hader når det her sker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar