fredag den 26. august 2011

Mere af mit værelse

Har lige lavet en opdatering til Blogger Challenge, hvor jeg skulle vise en samling jeg har. Så tænkte at jeg også lige ville vise lidt flere sjove ting jeg har på mit værelse. (Undskyld den dårlige kvalitet, men har ikke mulighed for at bruge Photoshop lige nu...)


Jeg elsker at gå til koncerter! Her er de billetter jeg har formået at redde efter koncerterne.



Den eneste plakat jeg har, som gider at hænge på min væg uden at falde ned. Og den eneste Papa Roach plakat jeg har formået at kunne finde. Elsker den!


Min Hoptimist i en smuk, smuk farve og min meget lille bogsamling. Men den er god!

Fra toppen: "Anders Lund Madsens ÆØÅ", min efterskoles blå bog, "Lukumsbogen 2010", "Heavier Than Heaven" (en biografi om Kurt Cobain), "Pelle Haleløs", Michael Jackson biografi, en bog med Sally Mann's billeder, en tegneserie af "Alice i Eventyrland".


Min autografsamling! Yeah, starstalker...

Paletten: Hele Dizzy Mizz Lizzy (man kan ikke rigig se autografen i sølvtusch...)
Den store ramme (fra toppen): Jacoby Shaddix (Papa Roach), Xavier Muriel (Buckcherry), Johan Olsen (Magtens Korridorer), Anders "Anden" Matthesen, Morten Grunwald (Benny fra "Olsenbanden") og Nicolas Bro
Og ovenpå den store ramme ligger Ari fra The Rasmus' trommestik - eller, i hvert fald halvdelen.


Hjørnet af min dør. I think it looks lovely.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar