mandag den 15. august 2011

En pinlig sandhed...

Da jeg jo er den stolte tilhænger af rock, så er der nogle sange som er ret svære at indrømme, at jeg faktisk godt synes om... Jeg ved at det er lidt patetisk ikke at ville indrømme det, 'cause who gives a rats ass? Og jeg går ikke rigtig op i mit "omdømme", så...
Men alligevel er der bare et par sange, som jeg ikke burde kunne snuppe, men som jeg alligevel downloader og lytter til i smug. Så som...

Bruno Mars, "The Lazy Song"
Kun kendt for at være charmerende, men den her sang er irriterende catchy!

LMFAO, "Party Rock Anthem"
Nok den hårdeste at indrømme af dem alle. Men den er endu mere catchy end "The Lazy Song"!
"Ev'ry day I'm Shuffelin' *dyuw dyuw, dyuw dyuw, dyuw dyuwdyuw, dyuw dyuwdyuwdyuwdyuw dyuw dyuwdyuw*"

Lady Gaga, "Born This Way"
Jeg har en kæmpe svaghed for Lady Gaga! Hun er alt for awesome! Og så kommer jeg nærmest automatisk til at kunne lide hendes musik... Tis!

Jessie J, "Do it Like a Dude"
Give it up for Jessie J! En tøs med nosser. I like her.

There, I said it! Og det her er bare fire eksempler. Jeg tror godt at jeg ville kunne finde flere MTV-tracks, som jeg faktisk har i mit musikgalleri. Meeen, lad det blive ved dem her - som en start, i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar