tirsdag den 23. august 2011

Damn...

Hvor er det bare irriterende at være startet i skole! Har slet ikke tid til at blogge!
Well, I kan vel få en lille status på min dag. I morges var jeg rigtig nede, fordi den stod på idræt fra 08.00-10.30. Det er ikke ligefrem noget der giver smil på læben... Men så sad min stedbror og tjekkede lektier online, og jeg besluttede mig for også lige at tjekke mit skema. Og hvad ser jeg? Jeg har set forkert, og skal faktisk have mediefag - yes! Og i morgen er der "klassens dag", så der er idræt aflyst. Der blev dagen lige pludselig meget bedre!
Dog hørte jeg i radioen, at Jesper Klein er død, kun 66 år gammel. Han er, for mig, et af de mennesker der bare ikke kan dø. Han ér ligesom bare. Ret trist nyhed...

Lige nu sidder jeg til en eller anden informationstime. Min klasselærer er seriøst ekstremt lærer-agtig. Hun er sådan en type, hvor man bare kan se på hende, at hun er skolelærer. Hende skal jeg nok nå og blive sygt træt af. Men min matematiklærer er sej og 2,06 meter høj!

Håber at I hygger jer lidt mere end jeg gør. Den her dag virker uendelig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar