onsdag den 17. august 2011

Cupcakes!!!

På lørdag holder min far og hans kæreste indflytterfest, fordi de lige er flyttet sammen - og så kan vi også vise det nyindrettede hus og den nye hundehvalp frem. Nå, men min opgave er at lave en masse popcornssmåkager, min berømte citronkage og 150 cupcakes. Og havde en generalprøve på cupcakesne i weekenden, men det gik virkelig galt. Så nu har jeg fundet en ny opskrift til dem, og den virker mega god. Så kan slet ikke vente med at prøve og lave dem! Har svært ved at sove, så meget glæder jeg mig... Jeg ved det, jeg er sær... Konditor er nok det rigtige fag for mig, hæ hæ.

Jeg lægger billeder ind af dem på søndag, så alle kan sige "næææh", "iiih" og "åååh". Med "alle" mener jeg så "ikke en sjæl". 3 faste læsere - det kører!
50 med chokolade/nødde creme og drysset med kandiseret viol
50 med lemoncurd/revet cotronskal og drysset med hvid chokolade
50 i alle mulige farver og drysset med smarties

Det bliver spændende!

2 kommentarer:

  1. Du burde udlove en give-away med nogle af dine cup-cakes 8D

    SvarSlet
  2. Mathias: Jeg tror ikke at de cupcakes ville være så smukke, når de først havde været igennem Post Danmark xD
    Og tillykke, du er den første der kommenterer på min blog! Det er jeg meget glad for :D

    SvarSlet